Bu başlık altında K12 Web Uygulamasına giriş yapmasını istediğiniz öğretmenleri nasıl kullanıcı olarak ekleyebileceğiniz anlatılmaktadır.
Öğretmenlerinizi K12 Web Uygulamasına eklemek için modül ekranınızda bulunan Kullanıcı Hesapları kısmına girmeniz gerekiyor.
Bu kısımda ekleme işlemi yapmak için ekranınızdaki Yeni Personel Ekle butonuna tıklayın.
Eklenecek kişinin adı, soyadı ve unvanını seçin.
*Unvan seçimi yapmadan önce dikkat etmeniz gereken bazı unsurlar bulunmaktadır. Her unvanın farklı yetki ve erişim seviyesi vardır. Örnek olarak, okulunuzdaki kadrolu öğretmenleri Öğretmen(Kadrolu) olarak eklediğiniz taktirde, öğretmenlerin sisteme giriş de dahil olmak üzere 5 tane yetkisi bulunur. Okulunuzda bilişim koordinatörlüğü veya IT bölümünüz varsa onları Alt Kullanıcı, Eğitim Koordinatörü gibi unvanlarla eklediğiniz taktirde kendilerinin sisteme giriş de dahil olmak üzere 27 tane yetkisi bulunur. Müdür ve idarecilerinizi Ana Kullanıcı olarak tanımladığınızda da onlara bütün modüllere erişim ve yetki vermiş olursunuz.
*Unvanlar ve yetkiler hakkında daha fazla bilgi almak için Kullanıcı Yetkilendirme bölümünü inceleyebilirsiniz.
Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.