Bu başlık altında Çocuk Kulübü Bordro Uygulaması için kurumunuzda görev alan personelleri ekleme işlemi anlatılıyor.

Öncelikle Çocuk Kulübü Bordro Uygulaması > Personel Bilgileri sayfasını açın.

Bu sayfadan kurumunuzda görev alan tüm personelleri görebilir, Yeni Personel Ekle butonu ile yeni personel ekleyebilir ve varsa bu personellere devamsızlık kaydı girebilirsiniz.

Yeni personel ekleme işlemi için sağ üst tarafta bulunan Yeni Personel Ekle butonuna tıklamalısınız.

Devamsızlık kaydı eklemek için işlem yapmak istediğiniz öğretmenin yanında bulunan Devamsızlık butonuna tıklayarak yeni kayıt ekleyebilirsiniz.

Ders atamaları olan personeller için Program Bilgisi butonuna tıklayın. Haftada hangi günler kaç saat dersi olduğunu bu pencereden belirtebilirsiniz

Yorum

Bu yardımcı oldu mu?

Evet Hayır
Bu konunun size yardımcı olmadığını belirttiniz ...
Bize neden olduğunu söyleyen bir yorum bırakır mısınız? Teşekkürler!
Yorumun için teşekkür ederim.

Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.

Yorum Gönder